wtorek, 17 czerwca 2014

Parę słów na początek

Jakiś czas temu podjęłam męską decyzję- czas zacząć się odchudzać.
Dorośnięcie do tej decyzji trwało parę lat. Ani rodzina, ani przyjaciele, ani nikt inny nie był w stanie wcześniej namówić mnie do zgubienia tych kilkudziesięciu kilogramów nadwagi.
Ale w końcu dojrzałam do tej decyzji sama. Nie wiem nawet dlaczego. Po prostu pewnego dnia stwierdziłam, że biorę się za siebie.
Od dwóch miesięcy jestem na diecie, codziennie chodzę na basen i ćwiczę w domu. Moja waga spadła już o 15 kg :)
A od ilu zaczynałam? Zaczynałam od 125. Obecnie ważę 110 kg i wiem, że przede mną jeszcze bardzo długa droga do wymarzonej sylwetki.
Dlatego właśnie założyłam tego bloga. Mam pełno motywacji. Uwielbiam moją dietę i to, że w końcu jem zdrowo, że w końcu się ruszam i czuje się naprawdę świetnie. Jestem szczęśliwa, że podjęłam w końcu tę decyzję, której przez wiele lat się bałam. Wiem, że to jest MÓJ czas.
Chciałabym dzielić się moimi przemyśleniami w tym wyjątkowym, jakby nie patrzeć, dla mnie czasie :)
Zaczynam!

1 komentarz:

  1. witam, widzę że mamy podobny problem też właśnie postanowiłam zająć sie swoją tuszą, z miłą chęcią będę śledzić twoje postępy, tak więc powodzenia !

    OdpowiedzUsuń